Check onze sociale media kanalen voor coupons en winacties!
Terugbetalen- en retourneringsbeleid
Algemeen
Ons retour en terugbetaal beleid duurt 30 dagen. Na deze 30 dagen is het niet mogelijk uw geld terug te krijgen.
Om in aanmerking te komen voor terugbetaling moet uw product in dezelfde staat zijn zoals ontvangen en in dezelfde originele verpakking.
Sommige dingen kunnen helaas niet worden geretourneerd, zoals planten, plantgoed en zaden.
Andere niet retourneerbare producten
-
- Cadeau bonnen
-
- Downloadbare producten
-
- Losse producten uit een pakket
Om je retour te kunnen bevestigen moet je beschikken over een bewijs bon of factuur die je aankoop bevestigt.
Stuur je product niet terug naar de fabrikant maar naar het bedrijfsadres van plantenshopzeeland.
In sommige situaties kunt u slechts een gedeelte van uw geld terug krijgen
-
- Producten met schade
-
- Producten die geopend zijn
-
- Producten die niet in originele staat, verpakking of hoeveelheid zijn, zonder toedoen van het bedrijf.
Terugbetalingen
Wanneer je retour is ontvangen beoordelen wij uw retour en kijken we hoeveel geld u terug ontvangt. Hierover ontvangt u een email.
Als uw retour is goedgekeurd krijgt u uw geld binnen 10 dagen teruggestort. Ook hierover ontvangt u een mail.
Late of missende terugstorting
Als u uw bedrag nog steeds niet ontvangen heeft, check alstublieft uw bankrekening voor bijschriften. Houdt er rekening mee dat de bank soms ook wat vertraging oplevert.
Als u dit alles gedaan hebt neem dan contact met ons op via plantenshopzeeland@gmail.com en wij staan klaar om u te helpen!
Afgeprijsde artikelen
Alleen niet afgeprijsde artikelen kunnen worden geretourneerd.
Inwisselen
We vervangen alleen artikelen als ze beschadigd zijn zonder toedoen van u. Als uw ontvangen product niet compleet, beschadigd of verlopen is dan heeft u recht op een nieuw product.
Verzending van retour.
Om uw artikel of product te retourneren verstuurt u het naar:
U.n.a straat 11, 4306AX, Nieuwerkerk
U bent zelf verantwoordelijk voor eventuele kosten van de verzending van het retour. Deze kosten worden niet vergoed en zijn voor eigen rekening. Ook de kosten van de verzending van uw product zijn niet terug te krijgen. Wij doen dit om eventueel misbruik van ons retourneerbeleid te voorkomen.
Afhankelijk van uw adres kan het even duren voordat uw product is aangekomen.
Als u duurdere items verstuurt is het verstandig om een verzendverzekering aan te vragen. Dit kan vaak voor een paar euro. Wij zijn niet aansprakelijk te stellen voor eventuele schade die uw geretourneerde artikel oploopt tijdens het verzenden naar ons.
Hulp nodig?
Contact ons via plantenshopzeeland@gmail.com en wij staan klaar om u te helpen!